top of page

Domači dezodorant

Ste že poskusili domači dezodorant :)? Jaz sem ga in sem z njim zelo zadovoljna, zaradi tega z vami delim recept za 100g: - 52g kokosovega masla - 14g sode bikarbone (jaz bom naslednjič povečala količino, drugače pa po želji smile počutje ) - 34g koruznega škroba - 9 kapljic eteričnega olja (moja mešanica je bila 5 kapljic eteričnega olja čajevca in 4 kapljice eteričnega olja sivke).

Postopek: Najprej nad vodno kopeljo stopite kokosovo maslo, med tem časom pa v drugi skodelici zmešajte sodo bikarbono in koruzni škrob. Ko se kokosovo olje stopi, dodajte mešanico iz sode bikarbone in koruznega škroba, ter mešajte toliko časa, da dobite gladko zmes. Na koncu dodajte eterični olji in ponovno mešajte, da se vse sestavine med seboj spojijo. Dezodorant dajte v lonček in pustiti stat vsaj en dan, da se zgosti.

V prvi vrsti sem se odločila za eterično olje čajevca iz tega razloga, ker razkužuje in močno deluje proti bakterijam, glivicam in infekcijam, poleg tega pa pomaga pri hitrejši celitvi ran, kar je zelo dobro, če dezodorant uporabimo takoj po britju.

Ker je samo eterično olje čajevca neprijetnega vonja (čeprav meni je čisto ok vonj :) ), sem dodala eterično olje sivke, ki pa deluje tudi kot razkužilo, antibiotik in pomirja vneto kožo.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page